Friday, 23 November 2012

cinta dalam hati

Assalamualaikum dan selamat malam
 Dah lama x update blogger kita, bukan apa sahaja jer x nak update. tapi sekarang kita nakk update.
kita ada seorang sahabat baik  bernama Nurul Ayuni Binti Mohd Joshrie. dia kawan kita selama 10 tahun  kami bersama.susah senang semua sama2.dia lah tempat kita meluahkan perasaaan kita
tapi sekarang neh kita dan dia dah x banyak masa dah,dia akan berkahwin dah pada 12.12.2012 neh dengan jejaka idaman dia ler. dan saya plak masih mencari lagi.hukhuk. seidh memang sedih memang seidh tapi apa boleh buat.hidup kita mana taw mcm mana kehadapan... ni mukadimah saja...

Malam ni saya ingin meluahkan sesuatu yang tersurat dalam hati saya..

macam lagu pasha unggu..cinta dalam hati
lirik nya berbunyi sebegini...

MUNGKIN INI MEMANG JALAN TAKDIRKU
MENGAGUMI TANPA DI CINTAI
TAK MENGAPA BAGIKU
USAH KAU PUN BAHAGIA DALAM HIDUPMU
DALAM HIDUPMU

TELAH LAMA KU PENDAM PERASAAN ITU
MENUNGGU HATIMU MENYAMBUT DIRI KU
TAK MENGAPA BAGIKU
CINTAIMU ADALAH BAHAGIA UNTUKKU
BAHAGIA UNTUKKU

CHORUS
KU INGIN KAU TAHU
DIRIKU DISINI MENANTI DIRIMU
MESKI KU TUNGGU HINGGA HUJUNG WAKTUKU
DAN BERHARAP RASA INI KAN BAGI UNTUK SELAMANYA

DAN IZINKAN AKU 
MEMELUK DIRIMU KALI INI SAHAJA
UNTUK KU UCAP SELAMAT TINGGAL SELAMANYA
DAN BIARKAN RASA INI BAHAGIA UNTUK SEKEJAP SAHAJA
*ULANG CHORUS

mendalam maksudnya..begitu jualah apa yang saya alami sekarang ini.Biarlah hanya saya seorang sahaja mengetahui sesiapa nsan yang saya cintai dalam hati..kerana itu lebih baik walaupun hati ini merasa sesuatu yang menyedihkan tetapi saya terpaksa meneruskan kehidupan juga..hidup tak semua indah..kadang2 kala kita akan diuji..buat BFF saya tahniah ayu dah nak kahwin da.tahniah
inilah BFF saya nurul ayuni..tahniah ayu hanya doa je aku mampu beri untuk kebahagian kau