Saturday 28 April 2012

Assalammualaikum dan selamat petang,hari macam biasa nak kisahkan apa yang aku lalui kemarin.macam biasa aku pi tengok ceta the avengers.best gak ceta dia tapi ada sedikit komedi.jika dibandingkan dengan battleship,of course battleship lagi best.hurm aku p tengok penuh pawagam.fuhh tabik spring lah.yang buat aku x syok sikit ada la si ayah bawa anak dia p tengok wayang,aduh pening kepala la,bising dengan mulut budak tu.sabor je la.kat belakang aku plak ada mamat tu jadi director,mcm taw ja.naik meluat gak aku,,aku nak tengok ceta dia....bukan nak dengar orang cakap.....


so disini aku akan memeberi sedikit rumusan tentang cerita "The Avengers"

kisah ini memaparkan 5 hero animasi dalam komik marvel,iaitu captain america,hulk,black widow,iron man,thor,dan Haweye termasuk leader depa nick fury. Masing2 dan bersara tapi bila adik thor,lau x silap fury wat perjanjian dengan bangsa alien yang nak menjajah bumi maka depa kena panggil la.masing2 tak sekepala.tapi last sekalai sekepala gak bila ada krew yang mati time angkatan manusia yang dimanipulasi oleh fury..... ada gak adegan yang lawak,sedih ada gak,boleh dikatakan suspen 2 tak ada tapi jalan cerita dia menarik la,kita terikut dengan perceritaan tersebut,best mmg best.bagi saya macam mana hulk boleh control perasaan dia time lawan musuh.best,hulk berlawan dengan dewa(thor) dimana hulk try untuk angkat senjata thor tapi tak boleh tapi apabila mereka bersatu berlawan musuh memang hebat kuasa mereka.tapi yang lawak dalam berlawan tu adagak hulk tumbuk Thor bila musuh dah habis ditumpaskan kan,hulkk tak heran dengan ugutan si Fury,dan kata dewa yang lemah,memang lawak'.semua orang cakap hulk orang yang berpenyakit huhuhuhu.kesudhannya biarlah kalian sendiri yang menyaksikannya kan...mana boleh bagtaw x best la.huhuhu pergi la menonti tak rugi bagi saya.

sekian,
assalammualaikum.
_manjalara izah_
the owner blog

No comments:

Post a Comment