Wednesday 25 April 2012

hidup kita tak semestinya indahkan.hari ini tak ada apa yang menarik jika ditanya kan mengenai hidup aku.seperti biasa aku mulakan hari aku dengan bangun pagi,mandi,mkn dan siap diri ke kuliah.sekarang aku sedang menonton cerita tentang perhubungan yang aku nak selama ini. aku rindukan tapi aku berasa sunyi.alu perlu habiskan hari aku dengan sempurna sebelum menempuh hari esok.masih adakah esok untuk aku lagi.... tak ada yang menarik tentang aku tapi aku nak cerita apa yang aku tempuhi dan lalui hari ke hari, dan bermulalah kisah aku apa yang aku akan lalui sebagai seorang anak,seorang kakak,seorang pelajar,mahupun seorang kekasih kepada insan yang bernama muhammad rizal naharuddin.moga semua kesudahan bagiku adalah kegembiraan yang aku nantikan.Amin

No comments:

Post a Comment