Thursday, 26 April 2012

disebabakan semalam lupa nak upload kisah seharian aku,aku akan upload hari ini.semalam aku tak p kuliah pun.terus berangkat pulang ke kampung.disebabkan stress yang banyak aku mengambil langkah dengan macam ni la.tak ade apa yang akau buat cuma sebelah petang aku kuar jogging di tasik melati je.malam plak aku habiskan dengan melalkuakn riadah dengan mak dan adik2 aku ja la.tak ada apa yang menarik tentang diri aku ni.... cuma seorang insan yang perlu menghabiskan hari2 nya je lah.cinta???? ntah la aku pun tawar hati dan malas nak cakap.

No comments:

Post a Comment